Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» O firmie

O firmie

 
Na tej stronie znajdziesz odpowiedzi na wiele zagadnień związanych z zakupami w naszym sklepie
oraz innych ogólnych informacji, dla łatwiejszej nawigacji zachęcamy do korzystania z poniższego spisu tematów


SPIS TREŚCI:

1. KONTAKT
2. O NAS
3. PŁATNOŚCI
4. REGULAMIN
5. REKLAMACJE I ZWROTY TOWARU
6. GWARANCJA
7.WYSYŁKA
8. INFORMACJE OGÓLNE
9 FAQ (Najczęściej zadawane pytania)

1. KONTAKT

F.H.U. „PORCELIT BIS” Dawid Kołodziejski
Rożno-Parcele ul. Konwaliowa 62
87-700 Aleksandrów Kujawski
NIP 891-153-38-86

Masz wątpliwości? Szukasz porady? Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.
Czekamy na kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.
w soboty w godzinach od 9.00 do 13.00

tel. (54) 233-12-29
tel. Dawid 607 604 714
tel. Kasia 603 396 574
mail: info@porcelitbis.pl
mail:  katarzynakolodziejska777@wp.pl


Proszę pamiętać, iż fakt że odbieramy Państwa telefony nawet w godzinach wieczornych nie jest równoznaczny z możliwością odbioru osobistego towaru w tych godzinach.
Sklep stacjonarny w Aleksandrowie Kuj. czynny jest w godz 9-17.



2. O NAS

FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA „PORCELIT BIS” WYPOSAŻY TWOJĄ ŁAZIENKĘ FUNKCJONALNIE
I KOMFORTOWO PRZY ZACHOWANIU NAJNIŻSZYCH CEN I NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
JESTEŚMY FIRMĄ, KTÓREJ GŁÓWNYMI ATUTAMI SĄ UCZCIWOŚĆ I DYSPOZYCYJNOŚĆ



3. PŁATNOŚCI

Rodzaje płatności:

- zwykły przelew bankowy
- Za pobraniem (płatność gotówką kurierowi przy odbiorze paczki)
-odbiór osobisty w siedzibie firmy (po wcześniejszym ustaleniu terminu)

Dane do przelewu bankowego:
F.H.U. Porcelit Bis Dawid Kołodziejski
Rożno-Parcele ul. Konwaliowa 62
87-700 Aleksandrów Kujawski


75 1020 5200 0000 4502 0055 0483
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
 

4. REGULAMIN

Do korzystania z usług Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu wraz z oprogramowaniem koniecznym dla wyświetlania stron www.
 
 Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów
(Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn.zm.)
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny,
w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Aby to zrobić należy  drogą elektroniczna lub  pisemną przesłać sprzedającemu  informację o odstąpieniu.


5. REKLAMACJE

 Reklamacje i zwroty towaru zakupionego przez Internet, należy zgłaszać droga elektroniczną; mailową na adres
katarzynakolodziejska777@wp.pl
info@porcelitbis.pl

 UWAGA !!!
Proszę sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka (opakowanie i zawartość) jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak części towaru, proszę spisać protokół reklamacyjny. Odpowiedni formularz posiada kurier dostarczający przesyłkę. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki w dniu jej doręczenia, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji z tytułu braku lub uszkodzenia mechanicznego towaru. Reklamacje zgłaszane w późniejszym terminie nie będą rozpatrywane.


Reklamacje związane z uszkodzeniem towaru lub brakiem ilościowym w przesyłce są rozpatrywane po przesłaniu skanu protokołu szkody oraz zdjęć uszkodzenia.
 Zwrot towaru/wymiana na inny model, możliwa jest wyłącznie na podstawie dokumentu zakupu.
Brak paragonu/ FV uniemożliwia zwrot towaru, w związku z czym proszę o jego zachowanie-nie wyrzucanie.
Towar należy odesłać na adres
F.H.U.  Poreclit Bis Dawid Kolodziejski
ul. Przemysłowa 7
87-700 Aleksandrów Kujawski


6. GWARANCJA

Wszystkie oferowane przez nas towary są fabrycznie nowe - pochodzą bezpośrednio od producenta
lub polskiego dystrybutora. Dzięki temu nie będą mieli Państwo żadnych problemów z realizacją gwarancji.

Szczegóły dotyczące czasu trwania gwarancji podane są na karcie produktu.
Do każdego zakupu dołączamy paragon lub fakturę vat na życzenie klienta.


7. WYSYŁKA

Przesyłkę kurierską realizujemy w ciągu 1-3 dni od daty zakupu, jeśli
- zaksięgujemy wpłatę za zamówienie
- lub otrzymamy informację o wysyłce za pobraniem
Wyjątkiem jest piątek, wtedy otrzymają Państwo przesyłkę w kolejny dzień roboczy.
Wysyłka towaru następuję w ciągu do 1-3 dni od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, aczkolwiek zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia czasu realizacji zamówienia w jednostkowych przypadkach, z przyczyn od nas niezależnych.
 Proszę pamiętać, aby w mailu potwierdzającym zakup dopisać ewentualny czas (godzinę) dostawy przesyłki.
 Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, DPD, Inpost, Schenker, dzięki czemu w większości przypadków docierają one do Państwa już następnego dnia roboczego. Proszę pamiętać jednak, że wysyłki realizowane są tylko od poniedziałku do piątku, w związku z czym towary wysłane w piątek będą doręczane od poniedziałku.
Każda przesyłka jest ubezpieczona na wypadek uszkodzenia lub zaginięcia w czasie transportu. Wysyłany towar zabezpieczamy przed uszkodzeniem w czasie transportu, co gwarantuje, że Państwa paczka paczka dojedzie cało
i bezpiecznie w wyznaczone miejsce


Forma wysyłki i jej koszt zawsze podane są w formularzu zamówieniowym.

UWAGA!!!
W przypadku zakupu kabin prysznicowych towar wysyłany jest do Państwa bezpośrednio od producenta; w związku z czym w pojedynczych sytuacjach niezależnych od nas zamówienie może zostać niezrealizowane-gdy producent nie zdąży poinformować nas o braku konkretnej kabiny na stanie magazynowym. W takiej sytuacji natychmiast informujemy klientów o braku towaru i zwracamy wpłaconą należność. Sytuacje takie zdarzają się jednak niezmiernie rzadko i nie jest to naszą winą. Informujemy Państwa jednak o takiej sytuacji aby uniknąć otrzymania negatywnego komentarza z tytułu :"sprzedawca wystawia w sklepie towar którego nie posiada na stanie magazynowym"

UWAGA!!!
Wykonujemy na życzenie klienta otwory pod baterię w zlewozmywakach akrylowych, jednakże przy wyborze płatności przy odbiorze przesyłki, zastrzegamy prawo do odmowy wykonania niestandardowych otworów. Zlewozmywaki, w których wykonujemy na Państwa życzenie niestandardowe otwory nie podlegają zwrotowi, za wyjątkiem reklamacji z tytułu uszkodzenia mechanicznego towaru w transporcie.


8. INFORMACJE OGÓLNE

Zakupy: Bardzo prosimy o rozsądne i przemyślane zakupy - szanujemy Państwa czas wysyłając zamówiony towar najszybciej jak to możliwe.
Dane osobowe: Każdy klient dokonujący zakupów w naszym sklepie zobowiązany jest do podawania aktualnych danych potrzebnych do pełnej realizacji usługi zakupu towaru.


9.FAQ ( NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA)

1. Czy wystawiamy faktury ?
Tak , do każdego zakupu wystawiamy paragon lub na życzenie klienta fakturę (dokument sprzedaży), która jest wysyłana do Państwa razem z towarem bądź listownie Pocztą Polską .
Faktura może być wystawiona na osobę fizyczną lub na firmę (faktura VAT).
DOKUMENT SPRZEDAŻY (paragon, faktura) ZNAJDUJE SIĘ POD LISTEM PRZEWOZOWYM NA PACZCE.

2. Czy adres dostawy może być inny niż dane do faktury
Tak, to Państwo decydują na jaki adres wysłać przesyłkę a na jakie dane wystawić FV ( często bowiem adresem dostawy jest miejsce pracy- a nie miejsce zamieszkania lub zameldowania)

3. Wysyłka paczki za granicę
Obecnie nie obsługujemy wysyłek paczek za granicę.

4. Czy można rozpakować i sprawdzić przesyłkę przed dokonaniem płatności "opcja przesyłki pobraniowej" lub przed poświadczenie jej odbioru podpisem
Nie, najpierw należy podpisać odbiór, dokonać ewentualnej płatności "płatność przy odbiorze" i wówczas kurier ma obowiązek zaczekać i sprawdzić z odbiorcą stan przesyłki



ZAPRASZAMY NASZYCH KLIENTÓW DO PODZIELENIA SIĘ ZDJĘCIAMI NOWO URZĄDZONEJ ŁAZIENKI I KUCHNI
PRZESŁANE ZDJĘCIA POZWOLĄ NAM WZBOGACIĆ GALERIĘ PRODUKTÓW DOSTĘPNYCH I PREZENTOWANYCH W NASZYM SKLEPIE.
DZIĘKUJEMY !!!

 
alt
altalt

alt
alt
alt
alt
alt
 
 
 
alt

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl